Proces zamawiania

Jak złożyć zamówienie?

Gdy znajdziesz odpowiedni produkt, wybierz odpowiedni wariant i wciśnij przycisk "Dodaj do koszyka". Następnie możesz dodać inne produkty lub od razu przejść dalej klikając "Przejdź do płatności". Ostatnim etapem jest uzupełnienie danych kontaktowym i opłacenie zamówienia.

Kiedy otrzymam potwierdzenie zamówienia?

Potwierdzenie złożenia zamówienia wysyłamy od razu na podaną skrzynkę e-mail lub numer telefonu. W wiadomości otrzymasz wszystkie informacje dotyczące przesyłki.

Kiedy moje zamówienie będzie realizowane?

Realizację zamówień rozpoczynamy natychmiastowo po zaksięgowaniu płatności.

Gdzie znajdę numer mojego zamówienia?

Indywidualny numer zamówienia wysyłamy od razu w wiadomości mailowej lub na podany numer telefonu razem z potwierdzeniem zamówienia. Gdyby nasza wiadomość nie dotarła to prosimy sprawdzić folder SPAM.

W jaki sposób mogę się z wami skontaktować?

W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań prosimy o wiadomość przez nasz formularz kontaktowy lub na maila kontakt@maybella.pl. Na wszystkie wiadomości odpowiadamy maksymalnie w ciągu 24 godzin.

Metody płatności

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Za zamówienie możesz zapłacić:

- bezpiecznym i błyskawicznym przelewem za pośrednictwem PayU,

- szybką płatnością mobilną BLIK,

- szyfrowaną płatnością kartą płatniczą,

- tradycyjnym przelewem na rachunek: 59 1140 2004 0000 3802 7925 7738 podając w tytule numer zamówienia.

Kiedy otrzymam potwierdzenie płatności?

Jeżeli wybierzesz metodę płatności "szybki przelew" lub "płatność BLIK", to potwierdzenie otrzymasz od razu po udanej transakcji na podanego maila. W przypadku płatności kartą potwierdzeniem płatności jest potwierdzenie zamówienia.

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym?

Prosimy o przelanie na nasze konto kwoty, która wyświetla się na końcu procesu składania zamówienia. Zamówienie zostanie podane do realizacji, gdy tylko zaksięgujemy płatność.

Tytuł:

Numer zamówienia lub adres email

Dane do przelewu:

Nazwa odbiorcy: Maybella

Numer Rachunku: 59 1140 2004 0000 3802 7925 7738

Zmiany w zamówieniu

Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić kolor lub rozmiar produktów?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze poddane do realizacji to jest możliwość zmiany koloru i rozmiaru. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym na maila kontakt@maybella.pl. W wiadomości prosimy o podanie numeru zamówienia i zmian, które chcesz wprowadzić.

Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić adres wysyłki?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze poddane do realizacji to istnieje możliwość zmiany adresu dostawy. Prosimy o jak najszybsze napisanie do nas na kontakt@maybella.pl. W wiadomości prosimy podać numeru zamówienia i docelowy adres dostawy.

Reklamacje

Jak złożyć reklamację wadliwego produktu?

W sytuacji gdy produkt nie dotarł w idealnym stanie, prosimy o informację na maila kontakt@maybella.pl wraz z numerem zamówienia oraz zdjęciami przedstawiającymi wadę. Jeżeli reklamacja zostanie uznana wyślemy nowy produkt, bez konieczności odsyłania wadliwego.

Czemu dotarło do mnie niekompletne zamówienie?

Ze względów logistycznych, aby przyśpieszyć czas wysyłki i dostawy zamówione produkty są wysyłane przez dostawców w oddzielnych paczkach. Z tego powodu termin dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia może być inny.

W jaki sposób mogę dokonać zwrot produktów?

Na dokonanie zwrotu do sprzedawcy masz 14 dni od momentu odebrania paczki. Aby otrzymać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami.

Metoda wysyłki

Ile kosztuje wysyłka?

Dostawa jest zawsze DARMOWA niezależnie od wartości zamówienia i ilości zamówionych produktów!

Jaka firma kurierska dostarcza zamówienia?

Wszystkie zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem InPost lub Pocztex.

Czy jest możliwość wysłania zamówienia za granicę?

Specjalnie dla zagranicznych klientów przygotowaliśmy ofertę międzynarodowej przesyłki do ponad 150 krajów. Może być naliczona dodatkowa opłata.

Gdzie mogę śledzić status mojej przesyłki?

Status wysłanego zamówienia możesz śledzić na stronie: http://parcelsapp.com/en. Numer do śledzenia paczki wysyłamy w mailu z potwierdzeniem wysyłki.

Czy istnieje możliwość wyboru przesyłki za pobraniem?

Niestety, nie ma możliwości płatności przy odbiorze. W razie problemów z opłaceniem zamówienia umożliwiamy płatność tradycyjnym przelewem.

Czas dostawy

Jaki jest czas dostawy?

Większość zamówień dociera w około 4-12 dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia.

Kiedy zamówienie zostaje wysłane?

Zamówienia są wysyłane między 1-5 dniami roboczymi od momentu zaksięgowania wpłaty. Po nadaniu paczki niezwłocznie wysyłamy wiadomość z potwierdzeniem i numerem do śledzenia na podanego maila lub numer telefonu.

Czy można wybrać najbardziej dogodny dzień doręczenia przesyłki?

Zamówienia są wysyłane zza granicy, dlatego nie jesteśmy w stanie podać dokładnego terminu dostawy. W dniu dostawy listonosz lub kurier skontaktuje się przy pomocy podanego w zamówieniu numeru telefonu, aby ustalić najbardziej dogodną porę dostawy.

Dostawa

Skąd wysyłane są zamówienia?

Paczki są wysyłane przez sprzedawców spoza Unii Europejskiej, najczęściej prosto od producentów.

Czy wszystkie produkty z zamówienia są wysyłane w jednej paczce?

Czasami z powodów logistycznych zamówione produkty są wysyłane w oddzielnych paczkach. Jest to spowodowane wysyłką z różnych magazynów. Z tego powodu termin dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia może być inny.